Tetamu NK

Friday 6 September 2013

Dari Berpiket Baik Londeh Seluar Dan Kencing!

Sana sini sepanduk diangkat. Terima kasih BN kerana menaikkan harga minyak. Ianya adalah dari kem pembangkang. Sepanduk-sepanduk yang menyindir yang diangkat oleh beberapa lelaki yang berkopiah dan berkain pelekat. 

Saya membawa kereta ketika itu. Sangat melucukan. Hnaya sekejap cuma kemudian diganti sedikit kebencian dalam hati. Ingin rasa hati memberhentikan kereta dan pergi ke arah kumpulan lelaki-lelaki tersebut.

"Apa yang PAS buat semasa 5 tahun perintah di negeri ini?" itu soalan pertama.

"Tak ada cara lain kah dari cara ini menunjukkan anda semua Melayu yang tidak berakal?"

"Apakah PAS buat yang lebih baik dari ini dalam masa 5 tahun yang lalu? Buktikan?"

Muak dengan gelagat mereka yang tidak pernah berasa malu dengan PAS. PAS tak perlu nak mengatakan merekalah hero dan boleh buat dengan lebih baik dari masa sekarang. Tak payah pergi jauh. Lihat sahaja di negeri Kedah.

Nak cepat dapat hasil, keluarkan lesen hiburan dan tebang balak. Hasil halal dan haram dicampur. Sebab kalau asingkan yang haram lagi tinggi dari halal.

Hmmm..Masih tak tahu malu rupanya...

p/s: Bila berkempen, mencarut sahaja lebih. Bila mengutuk BN, PAS sahaja yang boleh bawa Islam bersama. Tup tup bila tak ada duit, jalan senang kita buat cara lagu ni lagu ni. Hasilnya Kedah penuh dengan pusat-pusat hiburan. Tak cukup dengan pusat hiburan, kalimah Allah tak boleh nak dipertahankan. Sebab takut hilang undi. Ayat ni takkan basi selagi PAS tak sedar diri. 

No comments:

Post a Comment